Pentru o experiență mai bună, vă rugăm să schimbați browserul în CHROME, FIREFOX, OPERA sau Internet Explorer.

Vânzare de garaje, parcări

Filtrează după :
5
Un garaj de vânzare.

Un garaj de vânzare.

4,500.00€(Negociabil)
5
Un garaj important este de vânzare.
1
Un garaj de vânzare.

Un garaj de vânzare.

4,500.00€(Negociabil)
1
Un garaj important este de vânzare.

Un garaj important este de vânzare.

5,000.00€(Fix)
1
Un garaj important este de vânzare.

Un garaj important este de vânzare.

5,000.00€(Fix)

Vânzare de garaje, locuri de parcare în Chișinău și Moldova

Unele reclame sunt necesare pentru a vinde sau cumpăra orice articol. O reclamă pentru vânzare sau cumpărare este una dintre tipurile sale. Cum se compune corect o reclamă pentru vânzarea sau cumpărarea unui garaj, loc de parcare, parcare în Chișinău și Moldova? Care sunt regulile pentru acest lucru și cum se pot evita greșelile obișnuite? Pentru a vinde sau cumpăra un garaj, loc de parcare, parcare în Moldova și Chișinău pe cont propriu, cu un profit pentru dvs., trebuie să faceți o astfel de reclamă, astfel încât să ofere cumpărătorului sau vânzătorului ideea maximă a produsului și să-i trezească interesul. În anunț, trebuie să îi oferi informații maxime și să-l poți interesa, prin postarea rapidă și gratuită pe panoul de mesaje Lei.md.

Cum să informați corect despre vânzarea de garaje, vânzarea de locuri de parcare, vânzarea de parcări în Chișinău și Moldova

O fotografie a obiectului de vânzare este necesară în anunțul de pe tablă Lei.md ceea ce îl face mai atractiv, așa cum se spune, este mai bine să vezi o dată decât să auzi de zece ori. Și cuvintele despre vânzarea de la proprietar, fără intermediari, despre disponibilitatea documentelor pentru vânzarea unui garaj, a unui loc de parcare, a unei parcări, pot „atrage” și atenția cititorului.
Un potențial cumpărător din Chișinău și Moldova va suna imediat pentru a nu pierde șansa unei achiziții profitabile. Stabiliți corect costul unui garaj, loc de parcare, parcare, astfel încât să nu vă pierdeți și să nu vă angajați în vânzare prea mult timp. Informațiile despre contacte ar trebui să fie obligatorii - un număr de telefon pentru comunicare, o adresă de e-mail sau altele. Scrieți toate informațiile în secțiunea Vânzări.

Top