MANUAL DE VÂNZĂRI
Conține 28 de antrenamente și exerciții practice
Potrivit pentru pregătirea internă a personalului de vânzări;
Aprobat pentru utilizare în instituții de învățământ secundar de specialitate și superior;
Dezvoltat pe baza a 11 ani de formare practică în vânzări din viața reală;
Poate fi folosit în vânzări B2C, B2B, B2G.
În limba română, engleză și rusă.
Stimați doritori de a vă ocupa de vânzări, vânzători, manageri de vânzări, conducători ai departamentelor de vânzări, directori și proprietari de afaceri, elevi, studenți şi profesori a cursurilor ,,Antreprenoriat,, şi ,,Marketing,,! Acest manual este creat pentru voi. Anterior, s-au scris multe cărți despre vânzări și povești din viața vânzătorilor. Unii au descris diverse tehnici și trucuri din domeniul vânzărilor. Alții au decis să descrie etapele dezvoltării vânzătorilor. Această carte nu este despre povești de viață sau trucuri de vânzări. Este un manual de vânzări, compus din părți teoretice și exerciții practice, care poate fi utilizat în orice instituție de învățământ sau afacere. Noi, autorii acestui manual, am făcut tot posibilul ca orice persoană care știe să citească, să scrie și să comunice, să poată studia acest manual și să-și îmbunătățească cunoștințele și abilitățile în domeniul vânzării de produse sau servicii. Acest manual este potrivit atât pentru vânzători cu experiență vastă, cât și pentru începători în domeniul vânzărilor. El se bazează pe o experiență de 11 ani de instruire practică a vânzătorilor din diferite domenii de activitate.
PE LUP ÎL HRĂNESC PICIOARELE, IAR PE VÂNZĂTOR COMUNICAREA. Tocmai de aceea veți găsi în acest manual multe antrenamente practice legate de comunicare. Așadar, să deschidem această lume fantastic de plăcută a vânzărilor și a negocierilor.
Lăsați feedback despre acest lucru